Soccer Ball

Kräftskiva

Igår hade vi vår årliga kräftskiva, vi var lite sent på det eftersom Sandra har jobbat på Rhodos över sommaren. Men bättre sent än aldrig! Det blev en liten återförening sedan studenten för vissa av oss men vissa har träffats i sommar. Jag kan inte påstå att jag saknar gymnasiet, jag älskar att tjäna egna pengar men jag har verkligen saknat mina vänner från klassen!
Vi hade samma koncept som förra året då alla tog med sig något att bjuda på, någon gör bröd någon sallad någon efterrätt osv... Alla tar med egna kräftor, dock inga för min del. Jag gjorde efterrätten, min berömda cheescake med bananfyllning och tryffeltäcke.
En mycket trevlig kväll hade vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0