Soccer Ball

2013!

Hej igen! Nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll med Asienresan, julen och nyår. 
Efter de sex härliga veckorna i Asien var det svårt att komma tillbaka till verkligeheten. Vi landade i ett kallt och snövitt Sverige och välkomnades av en förkyldning direkt. Så fort jag blev frisk igen så satte jag igång med träningen men jag har inte riktigt lyckats att komma in i rutinerna igen. Fotbollen är igång och vi har haft inomhusträningar, nästa vecka lägger vi till två utomhusträningar. Nu på lördag är det dags för cup i Harlösa, ska bli så kul att få känna på tävlingsnerverna igen. Gymmet har jag besökt några gånger men det märks att konditionen och styrkan har försämrats på de två månaderna då jag inte har tränat. Gymnastiken har haft uppehåll i vinter men nästa vecka är även den igång! 
Koh Phi Phi, Thailand. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0