Soccer Ball

Avokadoglass

Tips på nyttig "glass"
Mixa en avokado med ca en dl frysta hallon = glass! 
Detta är ett perfekt alternativ till glass som bara innehåller massa nyttigt och gott. Jag toppade med granatäpple och kiwi. 

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat så mycket på sistonde så är det för att jag håller på mycket med min andra blogg frejasresor.blogg.se Där har jag skrivit massor om Asien resan som jag gjorde i vintras. Sen har jag skrivit lite om träningslägret i Spanien och snart är det dags att skriva om mitt nya äventyr som väntar på mig i Grekland! Men jag tittar såklart in här också lite då och då :)

 
 
 


Kommentarer
Julia

Något fel med länken till din andra blogg, kom inte dit :(

Svar: åh :( men skriv in det i webbläsaren bara. frejasresor.blogg.se
Freja Brobeck

2013-04-12 @ 11:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0