Soccer Ball

Måndag

Kom nyss på att det är måndag, ny vecka och den 1a oktober. Alltså fyller jag år imorgon! Sedan jag tog studenten så håller jag inte längre koll på vad det är för dag i veckan, kan bero på att jag inte har ett fast jobb utan jobbar lite när som helst. Det fick mig att tänka på att jag ska jobba imorgon 19,30-04 på min födelsedag... Alltså blir det inget firande då. Men dagarna får gärna gå fort nu för jag längtar till den 26e då vi åker till Thailand!
Igår var jag med min syster och Melvin i Ullared! Alltid lika kul, jag köpte bland annat lite saker inför resan och en kalender så att jag kan hålla reda på dagarna ;) mest nöjd blev jag över ett par Timberland skor som passar perfekt nu när det börjar bli lite kallare.
Just nu sitter jag på bussen på väg till gymmet. Ska träffa Iza där och vi ska gå på ett indoor walking pass och gymma lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0