Soccer Ball

En kväll på gymmet

I brist på annat att göra så har jag spenderat min eftermiddag/kväll på gymmet. Åkte dit kl 3, tog en pw på löpbandet i väntan på det första passet. Aerobic striptease, ibland glömmer man hur jävla kul det är, absolut det bästa passet som Fitness 24/7 erbjuder! Blev fullständigt svettig haha men ville träna mer. Så jag gick till bokningsmaskinen och kollade utbudet. CXWORX blev det men hade en halvtimme tillgodo. Så jag tränade mage rumpa och lår under tiden. Efter cx hade jag ingen lust att åka hem så jag fortsatte med min mage rumpa och lår-träning... Men nu är jag till slut hemma och ser fram emot att äta någon god mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0