Soccer Ball

Dagens!

Fick en perfekt födelsedagspresent av min syster Julia, ett klippkort på en dansstudio i malmö! Så idag invigde vi korten när vi gick på en burleskkurs. Vi tränade bland annat på koreograferad dans, gång och flexibilitet. Jag tyckte att vi var lite för många i lokalen för att man skulle få ut maximalt av träningen, men vi hade kul ändå! Förhoppningsvis blir det ett nytt pass nästa vecka!
När jag väl var i malmö så passade jag på att även gå till gymmet, där blev det löpning, hopprep och magövningar i en timme. Nu när jag inte längre går i skolan så måste jag betala bussen och det blir så dyrt. Bensinen är ju också svindyr så det blir drygt om jag ska köra in till stan varje gång. Därför föröker jag få så mycket som möjligt gjort när jag väl är där, hann även med att vaccinera mig idag och fika med Daniella! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0