Soccer Ball

Sjuk

Var på akuten igår kväll efter träningen. Har haft hemskt ont i vänstra sidan av magen i tre dagar nu. Proverna hos läkaren visade att jag hade någon infektion och då kopplade dem det till urinvägsinfektion. Jättekonstigt tycker jag eftersom det inte alls känns som en urinvägs.... Idag hämtade jag ut penicillin och smärtstillande som jag tror att jag har fått feber av. Så typiskt... Imorgon åker vi till Hultsfred och jag skulle vara med på alla tävlingsvarven men nu ser det ut som att jag bara kan vara med på friståendet på grund av magen. :( tog nyss en smärtstillande, hoppas de funkar så kan jag ta dem under tävlingen också.
Nu kurerar jag mig med fil, müsli, päron och päron/citron te och hoppas att det blir bättre!
Päron/citron te: koka upp vatten och pressa ner en halv citron och lägg i några päronskivor och lite honung.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0