Soccer Ball

Tillbaka på gymmet

Börjar sakta komma tillbaka igen efter influensan. Åkte in till stan för att shoppa lite, träningskläderna va på för jag tänkte gå en snabbis till gymmet när jag ändå var i Malmö. Efter shoppingen kände jag mig trött och lat men gick till gymmet ändå. Så fort jag steg in kom energin! Brukar bli så att när man väl är där så blir man sugen på att träna. Så jag körde igång på löpbandet sen blev det hopprep och sist magövningar. När jag hoppade hopprep kom en skum kille fram och frågade med utländs brytning hur man gjorde. Han förstod inte hur jag kunde göra som jag gjorde. Haha. Sen frågade han om jag tränade gymnastik (hade min gymnastiktröja på mig) så sa jag ja. Frågan därefter var såklart "kan du gå ner i spagat"? som det alltid är...
Resten av passet kom han fram lite då och då och pratade, lite jobbigt var det eftersom jag knappt förtod hans svenska. Men det var ändå trevligt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0