Soccer Ball

Gym & Champions League

Jag sitter nu i skolan och har engelska, slutar egentligen halv 4 men vi får sluta tidigare idag. Perfekt för nu vill man bara ut i solen och det fina vädret! Jag ska ta en runda i stan och sen blir det gymmet vid möllevången. Har den sjukaste träningsvärken i magen från gympasset i måndags och lite från gymnastiken igår. Det är inte ofta jag lyckas få träningsvärk i magen, tycker att det är jättesvårt att träna den. Men Iza har visat mig några magövningar som är jättebra! Tror att jag ska köra dem idag igen på gymmet och "kötta" magen lite extra.
Idag är det kvartsfinal i Champions League, Milan möter Barca på hemmaplan. Riktig otur i lottningen där, det värsta möjliga motståndet plus den avgörande returmatchen på bortaplan. Tråkigt... Men jag hejar på! Ska få se matchen hemma hos Kim eftersom vi inte har den kanalen. Snällt av honom!
Lite senare i kväll kommer jag att bjuda på ett recept med lite vardagslyx! Passar perfekt att ha till matchen, mmm vad jag längtar!

Det kommer att bli en tuff match ikväll men jag hoppas med hela mitt hjärta att Milan vinner! Zlatan har gjort sin bästa säsong i Serie A och förtjänar att vinna "den där jävla champions league". Hoppas att han visar det ikväll! Tyvärr har Milan många skador i laget bland annat min favorit, mittbacken Thiago Silva som är en av lagets nyckelspelare. Van Bommel är avstängd... Men Boateng är tillbaka från sin skada! Hoppas på att få se honom på planen ikväll, han är inte bara grymt bra och har typ världens bästa skott han är även trevlig att kolla på! Mums...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0