Soccer Ball

Dagens träning och fika

Dagens träning:
*Specialidrott - körde lite inomhusfotboll för hallen var ledig idag sen gick vi upp till gymmet en stund.
*Gymnastik - hade en sjukt rolig träning, har inte skrattat så mycket på länge. Först började vi planera inför uppvisningen som vi ska ha i nästa månad. Sen hoppade vi trampett vilket inte gick så bra eftersom alla var flummiga. Hoppade bara några varv innan vi gav upp trampetten och körde styrka istället.

Fika på espresso house:
Eftersom skolmaten var oätbär så gick jag och Felicia och fikade istället. För min del blev det en yoghurt med granola müsli och en grov scones med smör.

 



Kommentarer
liv

Hej Freja!

Så bloggen på blogg.se och har fastnat! Kolla in min vettja, tror att du kan tycka om den. och gör du de så får du gärna sprida den vidare, Kram!

clarity.spotlife.se

2012-03-21 @ 09:16:27
URL: http://clarity.spotlife.se
Victoria

Sv: Okej, jag går på karlstads idrottsgymnasium och har friidrott - långdistanslöpning :)

2012-03-21 @ 11:09:09
URL: http://frukostera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0