Soccer Ball

At the gym

Nyss hemkommen från ett pass på gymmet. Det går verkligen bra för fitness 24/7 nu. Triangelns gym var nästan fullt, det är så många som gymmar där! Det är sällan som något löpband är ledigt. Varje gång jag är där så är det minst en ny som skriver på och blir medlem. Idag var det nog 3 nya... 
Jag började med att värma upp på löpbandet och med hopprep sen körde jag arm- och magövningar. 
Nu är jag hungrig och ska laga mig en god couscoussallad! Recept kommer senare...



Kommentarer
Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

härligt med ett gympass! jag var ute och gick innan :) hoppas du har haft en underbar dag!♥

2012-03-27 @ 20:32:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0