Soccer Ball

Årets första runda!

Tro det eller ej men idag när jag vaknade kände jag för att gå ut och springa. Att ha tillgång till gym under vintern är perfekt så därför har det blivit mest löpning där för min del. Men nu börjar det bli varmare så jag tänkte prova hur det kändes. Och ja.. det är underbart, inget löpband slår en tur ute i naturen. Det var fortfarande kallt och det kändes i lungorna men att springa på löpbandet blir så långtråkigt.
I hörlurarna spelades: "Climax" - Usher
Jag älskar min "nya" adidasjacka, köpte den i höstas men har inte kunnat använda den pga vädret. Men idag blev den perfekt!

Efter jag hade sprungit så värmde jag mig med varm kryddad/mjölk/te/chai, ingen aning vad jag ska kalla det men gott blir det i alla fall!
Så här gör jag:
Kokar upp 2 dl vatten med 1 dl mjölk, lägger i en kanelstång, några kardemummakärnor, kryddnejlikor, och lite riven ingefära. Låter det koka några minuter på svag värme.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0