Soccer Ball

What to do?

Hmm har lite beslutsångest över vad jag ska göra idag... Detta är min enda lediga dag denna veckan. Iza och jag har iaf planerat in gymmet ikväll, då blir det antagligen cxworx och bodybalance, eller så ska vi prova fighter fitness! 
Jag är sugen på att baka som vanligt, men jag vill inte själv stoppa i mig något onyttigt. Så antingen ska jag baka en god kaka med rabarber och ägg som jag har fått av pappa och sen köra och lämna den till honom eller så ska jag baka en matpaj som jag själv kan ha här hemma? Men tror att det blir en kaka till pappa. 

Idag blev det en sen frukost på sängen: fil med musli, jordgubbar och blåbär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0