Soccer Ball

Idag är det ingen vanlig dag...!

... För idag är det Julias födelsedag! 
Min syster kom hit på besök idag så att vi skulle kunna fira henne. Jag hade förberett en stor frukost till henne med massa gott. Det blev pannkakor med blåbär, jordgubbar, rabarberkräm, melon, banan och röda vinbär samt citron/kiwi- vatten. Riktgit gott var det, tänk om man kunde få sån frukost varje dag! 
Självklart blev det även efterrätt, bjöd på den kakan som jag gjorde till pappa här om dagen men som vi behöll halva av här hemma till idag. Det är en sockerkaksvariant med rabarber och jordgubbar som jag lyxade till lite med en nötkola ovanpå! (ser inte jättegott ut men det blev en höjdare!) Recept kommer... 
Sen blev det även en liten present, en kakburk som jag fyllde med hembakade madelbars i två olika smaker.
(Har exprimenterat lite med de där mandelbarsen som jag la upp receptet på för några dagar sedan. Kommer lägga upp fler recept där jag har olika smaksättningar). 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0