Soccer Ball

Fighter fitness

Det blev fighter fitness idag på gymmet för fösta gången. Jag hade tänkt mig något som liknar bodycombat att man skulle "fightas" och så... Men så var det inte alls! Det var ett riktigt tufft pass som började med en lång uppvärmning där vi sprang runt i salen. Sen efter det hade vi olika intervaller där man körde igenom hela kroppen med bl.a. Armövningar, knäböj och magövningar. Sedan avslutades det med en avslappning och en lång stretch. Jag har aldrig fått upp flåsat så mycket på något pass tidigare och jag gillade det för att det var så varierande. Man körde aldrig en övning mer än två gånger. Instruktören var superbra! Han gjorde verkligen så att man inte gav upp trotts att man ville det. Så hit kommer vi absolut gå fler gånger!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0