Soccer Ball

BodyBalance bla...

Nu när jag har uppehåll på både fotbollen och gymnastiken så blir det en hel del pass på gymmet. Igår var jag och iza på cxworx och sedan bodybalance. Efter gymmet blev det bio med Daniella och vi såg på Hunger Games. 
BodyBalance är favoritpasset just nu, det är träning för hela kroppen som ska ge långa och fina muskler. Det är en blandning av pilates, tai chi och yoga. Man tränar både balans, smidighet och styrka. Man intar annorlunda och kluriga positoner för att komma åt alla muskler. Efteråt har man träningsvärk i muskler man inte visste att man har. Musiken till passet är lugn och avslappnande, oftast är det nersläckt i rummet och värmeljus på golvet. Passet avslutas med en meditation/avslappning som är uuuunderbar, perfekt avslutning! 
Idag är jag ledig från jobb och har bakat ett blåbärsbröd som just nu är i ugnen och doftar gott! Lite senare ska jag och iza till gymmet och då blir det ett långt pass Indoor Walking. Efter gymmet ska jag till Elin i Malmö för att träffa tjejerna från klassen. Ska bli kul, har inte träffat vissa av dem sedan studenten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0