Soccer Ball

Bellissimo

Frukost innan jobb: pauluns müsli, mjölk och jordgubbar. Hade en spännande dag på jobb idag. Jobbade ensam eftersom jag bara hade ett litet plan och resten inne på Sturup. Men sen ringde de och frågade om jag kunde städa ett Belle Air (ett stort plan från Italien). Jag sa ja men hade ingen aning vad jag skulle göra, är ju fortfarande ganska ny. Så jag ringde mamma om råd haha, vilken tur att jag har henne. Sen gick jag till planet och gjorde så mycket jag hann innan de skulle åka igen. Den italienska personalen var sjukt otrevliga men herregud så fint de pratar! Höll på att smälta... Nu är jag på väg till gymmet där jag ska möta Iza och vi ska gå på två pass, cxworx och indoor walking.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0