Soccer Ball

Välkommen till min nya blogg!

Mitt mål med denna bloggen är att inspirera dig till ett hälsosammare liv med varierad träning och en hälsosam vegetarisk kost. Jag har varit vegetarian i hela mitt liv (så länge jag minns) och trivs jättebra med det. Det är nu på senare tid som har öppnat ögonen för raw-food. Jag försöker lära mig mer om det och skapa fler recept som är raw-food "vänliga". 
Men självklart syndar även jag ibland och äter onyttigt, framför allt eftersom att jag älskar att baka!

En av de viktigaste byggstenarna i mitt liv som jag inte hade kunnat klara mig utan är träning! Jag tränar, truppgymnastik, fotboll och gymmar på 24seven. Så en hel del av mina inlägg kommer handla om träning och jag hoppas att det kommer motivera dig till att träna mer :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0