Soccer Ball

Alla Hjärtans Dag

Glad alla hjärtans dag!
Själv gillar jag denna dagen då man tänker lite mer på de man älskar och sprider lite extra kärlek! Nu har jag ingen pojkvän så för min del blir det familj och vänner. OCH! framför allt älskar jag alla hjärtans dag eftersom det känns som en självklarhet att man ska baka! I nästa inlägg kommer ett recept på några träningsbars som jag har piffat till...
Idag var jag ute och åt med mina fina vänner. Det blev grekisk sallad på Amanos vid värnhem, mumsss. Sen när de skulle vidare och träffa sina kärlekar så bestämde jag mig (ridin´ solo) att gå till gymmet. Det blev ett grupp-pass, aerobicstriptease som är så himla roligt! Man dansar loss som galningar både efter koreografi och freestyle. Eftersom det är alla hjärtans dag så belönades hårt arbete extra mycket, och jag som va så grym fick en söt liten chokladbit. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0