Soccer Ball

Way to much..

Det där receptet på pannkakorna som jag lovade har jag faktiskt inte hunnit lägga upp... Jag jobbar så mycket så att jag inte har tid till något annat.. Inte ens träna.. Har inte varit på fotbollen på en vecka och missade matchen mot Näset idag. Kommer missa matchen på söndag också. Så himla tråkigt! Igår han jag faktiskt till gymmet efter att jag hade jobbat men det var sent och då fanns det inga pass, så det blev lite egenträning. Nu är jag på jobbet för andra gången idag och slutar inte förrän 6 imorgon bitti. Sammanlagt blir det 15 timmar idag! Jag är sjukt glad att jag har så mycket jobb men jag vill ju hinna med att träna också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0