Soccer Ball

Åhhh..!

Jag hinner inte blogga, har jobbat så mycket nu den senaste tiden, ibland både på dagen och sen natten igen. Men jag har också hunnit med att göra mycket kul som jag skulle vilja dela med mig av. Men nu måste jag sova för imorgon bitti kl 5 avgår tåget... Jag ska till Spanien!!!! Har längtat som tusan och imorgon är det äntligen dags. Jag ska åka på träningsläger med mitt fotbollslag. Vi kommer ha två träningar och en match mot det lokala laget sen kommer vi bara njuta sola och festa resten av tiden. Underbart! På måndag är jag hemma igen och då ska jag försöka hinna blogga om det som har hänt i helgen då jag bland annat lyckandes grilla vegetariskt. It's a sensation.. Vi ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0