Soccer Ball

Sh´Bam!

Igår provade jag och Iza ett nytt grupp-pass på gymmet, Sh´Bam heter det och är en sorts dans. Vi fick åka ända till Lund eftersom de inte har det i Malmö än, men snart kommer det även där. Jag tyckte att det var jätteroligt, man fick dansa loss till bra och hög musik, kan ju inte blir bättre. Men det var lite svårt att hänga med eftersom det var olika rörelser till varje låt. Men det blir nog lättare när man har gjort det några gånger. Aerobic striptease som också finns på gymmet är lite lättare eftersom man har samma koreografi till varje låt och så går man igenom stegen hela tiden. Så jag föredrar aerobic striptease, men Sh´Bam är värt att prova och jag kommer nog gå dit fler gånger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0