Soccer Ball

Indoor walking

Efter att ha fått reda på att skoldagen var inställd så funderade jag på vad jag då skulle hitta på idag. Gick in på 24/7 hemsida och kollade vad de hade för pass idag. Bestämde mig för att indoor walking halv 5 skulle passa bra. Så jag hörde av mig till Iza och frågade om hon ville följa med, det ville hon. Perfekt!, tänkte jag. Så det blev dagens träning, indoor walking på crosstrainer i 45 min. Det var svettigt värre och vi hade en super bra instruktör som gjorde passet bättre än det vi var på sist. Så det blir nog fler sådan pass för vår del, älskar energin man får när man kommer in rummet! Svårt att förklara men det är svalt, musiken är igång, maskinerna står uppradade och väntar på en och speglar över allt. För så mycket energi av det och man vill bara köra igång direkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0