Soccer Ball

Ändrade planer

Skulle haft lektion halv 1 till halv 4 men den blev inställd så jag stannade hemma. Fick tid över till annat och förmiddagen har bestått av pajbakning. Har fått massa ägg av pappa som behöver användas. Det blir nog mer bak i eftermiddag men först ett pass på gymmet. Är på väg till stan nu och ska först till triangeln och köpa en klocka som jag ska ha på studenten. Herregud vad jag längtar! Inte lång tid kvar nu så det är dags att börja planera lite. Ska köpa en guldfärgad klocka som kommer passa perfekt till min klänning. Efter shoppingen så ska jag gå till gymmet på möllevången, där blir det mest löpning och magövningar. Kroppen är ordentligt seg och mörbultad efter gårdagens match och uppvisning. Ända stället jag inte har ont på är magen så därför ska jag kötta den idag!
Det blev en vegetarisk paj med broccoli och soltorkade tomater, recept kommer senare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0